Vi har ekstra travlt pt. Skriv til os, vi svare hurtigt! // Lagerførende i Danmark

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Nemmest.dk ApS
7130 Juelsminde
Tlf 22320475
Mail: nemmest@nemmest.dk (vi svare inden for 24 timer i hverdage)

Betaling
Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Dankort/Visa, Visa, Mastercard / Vi tager ikke kortgebyrer
(Bemærk at der dog tages gebyrer for brug af korttyper udstedet uden for EU)
Du kan også betale med Mobilepay.
Hvis der er tale om Diners Club og American Express, kræves det at i/du har en direkte indløsningsaftale med hhv. Diners club og/eller American Expres.
Det er tilladt at opkræve kortgebyrer på Firmakort. Vi har dog valgt ikke at pålægge gebyrer for dette i vores webshops.
Beløb hæves først på dit kort, når varen afsendes!


Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører
aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

Fragt
Vi leverer alle bestillinger enten med:
GLS fragtservice eller Brink Tranport. Hvem vi bruger afhænger af pakkens størrelse/volume og den bedste løsning for god levering!
Afsender info til pakker via GLS: Logistik operator / nemmest.dk
Alle leveringer/pakker er tilknyttet et Trackingnummer som automatisk sendes til din mail/mobilnummer (husk at tjekke dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget info pr mail). Når pakken er scannet/læset på fragtbilen kan du følge pakken i kommende link.
Pakken kan leveres til carporte/garager og lignende (skriv dette i notatfeltet ved check out) Bemørk dog dette er på eget ansvar!

Leveringstider afhænger af den pågældende bil/rute. Leveringstider er typisk mellem kl 8.00 til 17.00 (hverdage). Leveringstid fra lagervarer er: 1 til 2 hverdage.
Småpakker leveres også til GLS Pakkeshops. Se disse Pakkeshops i dit område ved Check out/kasse og adresseudfyldelse.

Ved små pakker: Fragtpriser starter fra kr 59 kr inkl moms. Ved store pakker som spisebordsstole er fragtprisen kr 249,- pr samlet ordre, om du bestiller 2 stk stole eller flere.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har
bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag,
hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil
fortryde dit køb. Du kan sende en mail til nemmest@nemmest.dk eller benytte
standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os
besked.
Bemærk: Produkter der klassifficeres som et hygiejneprodukt, kun omfattet af vores 30 dages returret, såfremt originalemballagen er uåbnet
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur,
selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen
tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en
skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Møbler og volume varer.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: mellem kr. 150,- til 600,- afhængigt af volume.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end
hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer,
kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens
handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en
værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet,
fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder
dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden
leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage
fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet,
medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os
dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
nemmest.dk
Fjordvej 2
7130 Juelsminde
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på
lager adressen mod forudgående aftale. (lager adresse fremsendes pr mail!)

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder,
at du har 24 måneders reklamationsret.
Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet,
pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen/faktura.
Bemærk! Sender du alligevel til en pakkeshop, kan vi tilbyde at hente den mod et gebyr på 150 kr.
Ønsker du ikke dette, vil pakken gå retur til dig, og du kan herefter sende den til vores
adresse.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du bedes sendes billed dokumentationer af:
1) Emballage/med skade/tryk
2) Fragtseddel
3) Varens skader/ridser m.m.)
Ved ibrugtagning: Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget
manglen/fejl ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er
opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Transportskader: Du bedes undersøge varen ved modtagelse og reklamere hurtigst muligt
herefter.

Varen sendes til:
nemmest.dk
Fjordvej 2
7130 Juelsminde

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så
vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere
varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Reby Holding ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og
behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og
må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige nemmest.dk er Reby Holding ApS.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle
tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være
hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem
til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid
med lovgivningen. Du kan skrive til os på: nemmest@nemmest.dk

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail:
nemmest@nemmest.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

For at kunne klage, skal varen mindst have kostet: kr 1110,- og højest kr 100.000,-. Det koster et gebyr at få klagerne behandlet.

Når du handler på en E-handelsmærket shop, kan du gratis få behandlet din sag. Uanset beløbets størrelse.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
nemmest.dk
Fjordvej 2
7130 Juelsminde
nemmest@nemmest.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale
om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Opdateret Forretningsbetingelser: 10/6-2023

Prisgaranti
Vi har prisgaranti på alle vores møbler. Prisgarantien gælder:
- Hvis varen er 100% den samme som vi forhandler
- Varen er på lager hos anden udbyder:
- Hvis varen Du har set billigere, IKKE er på lager hos vores konkurrent. Gælder prisgarantien ikke! (vi ser en tendens til at andre forhandlere har en markant lavere pris på varer De ikke har på lager, for at signalere De er billigere. Når varen så er på lager igen.. stiger prisen?!)
- Der ses forskelle i fragt og priser. Varen skal være med fragt til Bro-faste ø'er. Er varen billigere hos en anden forhandler, men fragten ikke indgår, skal værdien ses som: Fragt + Pris = den egentlige salgspris.
- Vi matcher ikke fødeslesdagspriser, konkurser, lagersalg, brugte/restore varer, demosalg eller udsolgte varepriser.